Zrób zakupy za minimum 300 zł i skorzystaj z darmowej dostawy kurierem!
Jak kupować?
- w serwisie Sklepu Internetowego
- telefonicznie pod numerem: +48 884 111 844
- pocztą elektroniczną na adres: shop@krainadywanow.pl
Serwis Sklepu Internetowego umożliwia Państwu składanie zamówień przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia telefoniczne mogą być składane od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym Dniu Roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać z się z cechami produktu, jego zdjęciem zamieszczonym w Katalogu Produktów oraz opisem. W przypadku pytań związanych z produktem Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sprzedawcą.
Złożenie zamówienia w serwisie Sklepu Internetowego wymaga od Klienta wypełnieni formularza zamówienia znajdującego się na stronie Sklepu. Poprawnie złożone zamówienie powinno zawierać:
- dane kontaktowe i adresowe zamawiającego,
- wybrane pozycje zamawianego towaru
- wybraną formę dostawy
- sposób płatności
- akceptację regulaminu Sklepu
- informację mówiącą, że zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty
- zaznaczenie w uwagach formularza inny istotnych informacji mogących ułatwić realizację zamówienia, w tym m.in.chęć otrzymania faktury VAT
Po wpłynięciu złożonego zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przesyła na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia.
Po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta jest on informowany o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o dostępności zamówionych Produktów. W przypadku braku towaru w magazynie sklepu Sprzedawca proponuje alternatywny termin realizacji zamówienia.
W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej Klient przesyła wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy udostępniony na stronie Sklepu Internetowego. W przesłanej wiadomości Klient określa:
- nazwę Produktu i jego kod (jeżeli produkt taki posiada)
- zamawiana ilość danego produktu
- swoje dane teleadresowe
- wybraną formę płatności
Po wpłynięciu złożonego zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia.
Po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta jest on informowany o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o dostępności zamówionych Produktów. W przypadku braku towaru w magazynie sklepu Sprzedawca proponuje alternatywny termin realizacji zamówienia.
W przypadku Zamówienia realizowanego drogą telefoniczną, Klient korzysta z numeru telefonu udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego.
Klient składający zamówienie określa Produkt, ilość zamawianego Produktu, wskazuje wybraną formę płatności oraz adres i sposób dostawy. Podczas przyjmowania zamówienia telefonicznego Sprzedawca każdorazowo informuje Klienta o całkowitej wartości zamówienia, w tym także o wielkości kosztów Dostawy określonych automatycznie lub skalkulowanych przez Sprzedawcę (w przypadku braku możliwości automatycznego określenia kosztów), a także o wszystkich innych kosztach jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży. Jeżeli obie strony zaakceptują warunki zawieranej umowy, Klient określa adres pod który Sprzedawca przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji – adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny Klienta.